laatste werkdag - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van Anna Eefting - WaarBenJij.nu laatste werkdag - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van Anna Eefting - WaarBenJij.nu

laatste werkdag

Door: anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

27 Augustus 2015 | Nederland, Hollandscheveld

Vandaag de laatste werkdag voor de vakantie. Zorgen dat alles netjes is afgewerkt, dus laatste dingen nagekeken, berichtjes op Black Board geplaatst. Mijn vakje opgeruimd etc.
En als klap op de vuurpijl, een mooie bos bloemen en een gratificatie omdat op 1 sept. ik mijn 25 jarig ambtsjubileum mag beleven.
Vorige week had ik al bedacht dat ik beter om een bloemenbon kon vragen, maar dat heb ik vergeten, dus die mooie bos bloemen mag na dit weekend naar mijn moeder, kan zij er ook nog even van genieten. Want meenemen in het vliegtuig zal niet gaan.
Deze week alle kadootjes langs gelopen, heb ik voldoende? wie gaat straks wat krijgen? en nog een nieuwe koffer gekocht.
Ron is al dagen bezig met het uitstippelen van mooie routes, zodat we niet over de interstate van het ene punt naar het andere hoeven te reizen. Onderweg nog langs wat bezienswaardigheden en dan moet het rijden van gemiddeld zo'n 400/500 km. ook geen probleem zijn.

• 31 Augustus 2015 - 19:22

Annie Eefting:

Klaar voor de start?
    Houden jullie rekening met eventueel slecht weer
    Geniet en ontspan, fijne vakantie gewenst mam De bloemen morgen wel mee

• 15 Oktober 2015 - 16:45

Annie Eefting:

Een goede en veilige reis terug naar home mam