wij zijn ingechecked - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van Anna Eefting - WaarBenJij.nu wij zijn ingechecked - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van Anna Eefting - WaarBenJij.nu

wij zijn ingechecked

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

31 Augustus 2015 | Nederland, Hollandscheveld

Daar zit je dan om 07.30 uur op maandagochtend om in te checken, terwijl je ook nog in je bed had kunnen liggen.
Waarom zo'n haast? Dat had vooral met de stoelen te maken. En wat dan een goede plek is daar kan je dus over verschillen. Voor de korte reis naar Londen, is het mij om het even, maar goed we hebben stoelen bij het raam. Voor de lange reis (tenslotte zitten we 8 uur en 15 minuten in de lucht en nog net iets langer in het vliegtuig) maakt het mij wel uit. Blijkt dus dat Ron en ik van mening verschillen. We hadden plekken bij het raam en niet boven een vleugel o.i.d. dus volgens Ron goede plekken. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar niemand voor mijn neus, ook al is staat daar dan wel een wand of zo iets en zit je inderdaad dicht bij het toilet en komen alle mensen dus constant langs je. Maar goed Ron ging met mij mee. Tot we opzochten wat CDT betekende, dat kon het niet zijn, iets met warmteregelaar, bleek er COT te staan en dat is een plek voor een baby, die plekken waren wel vrij, maar ik voelde mij niet vrij om die te boeken, straks moeten er echt nog ouders met kleine kinderen een plek en dan zit ik daar. Toch maar niet gedaan dus, en die andere plek met extra beenruimte, die is voor invaliden, nog vrij dat wel, maar de kans dat je terplekke nog omgezet wordt en dan uiteindelijk een veel mindere plek krijgt is dik aanwezig, dus toch maar gekozen voor dat plekje aan het raam, mensen voor en achter ons, gedoe met stoelleuningen die naar beneden worden gedaan terwijl jij net iets zit te doen waar dat niet bij uitkomt etc. maar dat hoort bij de charme van vliegen laten we maar denken.
Het komt nu echt dicht bij, vandaag koffers pakken, laatste boodschappen doen, ik wil bijv. nog een pak beschuit halen voor een beschuitbus die ik kadoo ga geven etc.
Gisteren is Ron nog even bij zijn vader langs geweest, 2 weken geleden nog naar Nijmegen (naar zijn moeder geweest) en gisteravond naar mijn ouders. (mijn vader is volgende week jarig en dan zullen we er dus niet zijn). Ruchama komt vandaag dus nog even naar huis (zonder Bryan). Natan heeft gisteren aangekondigd dat hij speciaal voor ons thuis is vanavond, dus ook daar nog wat mee doen en dan gaan we morgen en dat klinkt00 uur verder weg dan het is, want het wordt vannacht om 02., echt op weg.

  • 01 September 2015 - 12:12

    Alie:

    Lieve Anna en Ron, We wensen jullie een heel goede tijd!! Ik ben benieuwd naar de rest van de verslagen.
    Groetjes Andries en Alie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Wij Anna en Ron gaan een rondreis door Amerika maken. Eerst een poosje logeren bij mijn (Anna) gastgezin van lang geleden en daarna een rondreis langs de Oostkust.

Actief sinds 22 Aug. 2015
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 9115

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 September 2015 - 16 Oktober 2015

Terug naar de Verenigde Staten

Landen bezocht: