Informatie - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van Anna Eefting - WaarBenJij.nu Informatie - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van Anna Eefting - WaarBenJij.nu

Informatie

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

16 Oktober 2015 | Nederland, Hollandscheveld

Heb je na aanleiding van het lezen van deze blog vragen over de plaatsen waar we geweest zijn, de hotels waar we gebruik van hebben gemaakt, de route die we hebben gereden etc.
Omdat het doel van deze blog alleen geweest is om thuisfront op de hoogte te houden van onze belevenissen, heb ik niet heel veel details toegevoegd, die heb ik dus wel.
Schroom niet, laat een berichtje achter en ik zal proberen je van alle gevraagde info te voorzien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Wij Anna en Ron gaan een rondreis door Amerika maken. Eerst een poosje logeren bij mijn (Anna) gastgezin van lang geleden en daarna een rondreis langs de Oostkust.

Actief sinds 22 Aug. 2015
Verslag gelezen: 807
Totaal aantal bezoekers 9037

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 September 2015 - 16 Oktober 2015

Terug naar de Verenigde Staten

Landen bezocht: