laatste dag DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu laatste dag DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu

laatste dag DC

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

12 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag is het zondag en wij hebben geprobeerd om die elke keer ook in te vullen met een kerkdienst. In de eerste plaats omdat God dat recht toekomt en ook omdat het goed is om ons geloof te beleven met christenen wereldwijd. De dienst van vandaag was heel goed. Het was een kleine groep die samen komt in een school. In eerste instantie leek het of er bijna niemand was en dat terwijl er een zeer professionele band op het podium stond maar toen de dienst 1x was begonnen kwamen de mensen lagzaam maar zeker ook binnen. Er is een lied wat we in zon beetje elke kerk hebben gezongen. Hst heet This is amazing grace. Moeten wij ook maar op onze zanglijst zetten. Na de dienst terug naar h det hotel om spullen te pakken voor de rest an de dag. Daarna uit eten gegaan bij Famous Daves. Daar hadden we bij Kathy en Lyle goede ervaring mee. Veel teveel eten over dus een dogvybag en morgen nogmaals goed eten. Omdat we dat niet in de auto konden houden (het is hier nog steeds lekkef warm ) weer terug naar het hotel om de restanten in de koelkast te leggen. Daarna toch naar de metro voor onze laatste dag DC. Begonnen bij het Smithsonian Air and space. Ron heeft zijn hart opgehaald. Het heeft niet echt mijn interesse maar soms is het wat geven e en nemen en wij hebben tot nu toe weinig vedschillende dingen will en doen. Nu zitten we te wachten voor een avond light tour door de stad. De info klopte niet helemaal dus we waren wat vroeg. Wil je weten wat we hier hebben gentgigd? Kijk dan sven op Ron zijn Facebook.