Van New York naar Cape Cod - Reisverslag uit West Yarmouth, Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu Van New York naar Cape Cod - Reisverslag uit West Yarmouth, Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu

Van New York naar Cape Cod

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

24 September 2015 | Verenigde Staten, West Yarmouth

Vandaag hebben we weer flink wat uren in de auto gezeten. Dat kan elke keer veel korter, als je teminste alleen de highway wil zien, maar wij kiezen voor een toeristiche route en dus kost dat veel meer tijd, maar zie je ook veel meer. Vandaag hebben we een heel stuk route 1 en daarna 6 gereden. Dat zijn oude routes. De 6 loopt helemaal van het puntje van Cape Cod naar ik meen San Fransisco. toen Ron zei dat hij graag route 66 wilde rijden kwam ik op deze route omdat hij ook door Iowa heen loopt en er niet ver onder blijft. Uiteindelijk is het dat dus niet geworden, maar het is toch leuk dat we nu weer een stuk hebben kunnen rijden. We kwamen door 4 staten. te beginnen; New York, daarna Connecticut, Rhode Island en nu zijn we in Massachusetts.
Een nadeel van al dat rijden is de wegen, vooral Ron heeft moeite met al die beton delen, waardoor er een contstant gebonk in de auto is, heel soms is er een stukje asfalt en dat is inderdaad erg rustig. In de kamer moet de airco aan, want het is nog steeds benauwd, alhoewel we vanavond voor het eerst even gedacht hebben dat een vest of trui mischien wel comfortabel zou zijn. Het weer is nog steeds boven de 20 graden dus je hoort ons niet klagen. Een nadeel is dat de bomen dus ook wat langer groen blijven en ik hoop toch echt de gekleurde bladeren te zien. Maar goed zo ver is het nog niet. Voor eerst houden we hier even een paar rustige dagen