al weer de laatste dag in Minnesota - Reisverslag uit Rosemount, Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu al weer de laatste dag in Minnesota - Reisverslag uit Rosemount, Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu

al weer de laatste dag in Minnesota

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

06 September 2015 | Verenigde Staten, Rosemount

Het is alweer zondag en na een ontbijt gaan we naar de kerk. De afgelopen dagen vlogen voorbij. Vrijdag zijn we eerst bij Kathy's werk langs geweest. Het bleek een leuke ervaring. Zij is manger van Let's Dish. Dit is een winkel waar ze maaltijden verkopen. Maar dan helemaal anders. Er staan werkbanken met daaraan alle ingredienten voor 1 maaltijd. Mensen bestellen wat ze willen eten de komende week of maand, dan komen ze en stellen zelf hun maaltijd samen van de spullen die al gesneden zijn. Je stopt alles in zakken of aluminium bakken (als het in de oven moet) en neemt het mee naar huis, waar je het kunt invriezen. Er is ook een mogelijkheid om de maaltijd al samen te laten stellen maar dat is duurder.
s'middags zijn we naar de statefair geweest. Dat is een giga grote jaarmarkt, annex kermis, annex tentoonstelling.
Het was heel erg leuk en gaf ons een goed beeld van een ander soort Amerika. Het was ook heel gezellig samen met Kathy en Lyle.

Zaterdagochtend zorgde Kathy voor een uitgebreid ontbijt. daarna gingen we naar de Sam's club. Dit was een soort Makro. Alles in het heel groot en veel. Ruchama: we kochten zo'n leuk pak voor jouw zoon. Ik weet zeker dat hij het heel leuk zal vinden.
Daarna zijn we op bezoek geweest bij Sandy.
s'avonds hebben we nog de foto's van Grandma's

Ik moet dingen inhalen en merk dat ik niet zo levendig schrijf. Hopelijk dat lukt beter de volgende keer. maar voor nu zijn jullie weer op de hoogte.

• 07 September 2015 - 20:07

Bert:

En de eerste Anglicismen zijn er al weer ingeslopen! :)

Veel plezier verder!

Groeten, Jenneke en Bert

• 07 September 2015 - 21:12

Mienweerden:

weermooi hoor zijn weer op de hoogte

• 07 September 2015 - 21:16

Mien.weerden:

mooi hoor kom het over wat ik doe hoop van wel