virginia - Reisverslag uit New Church, Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu virginia - Reisverslag uit New Church, Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu

virginia

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

13 Oktober 2015 | Verenigde Staten, New Church

Inmiddels neergestrekken in een B&B in New Church Virginia. Weer eens net over de staatsgrens met Maryland. Dit is een schiereiland (penninsula) met daarop 3 staten. Buiten virginia en maryland ook nog Delaware. Ik dacht dat we in die laatste staat zouden verblijven maar dat bleek dus niet zo te zijn. Vandaag vgenoten van de trip en het mooie weer. Lekker gelunched on oxford (niet engelandzoals je zult begrijpen) we zijn hier al bijna elke denkbare stad uit europa tegen gekomen. Alleen vandaag al oxford, cambridge, berlin, vienna, salzburg. Ook amsterdam en rotterdam hebben de revue al gepasseerd, dat was in new hamshire.Oxford was een klein dorp op de punt van een uitloper. Heel gezellig. Het stralende zonnetje speelde vast ook een rolletje in die beleving.
Verder hebben we een modelhuis bekeken in Easten. Dit was best heel leuk. Het was best een luxe project. Goedkoopste huis bijna 500.000 dollar. Gemeenschappelijke ruimte met gym, zwembad en een tuinman die alle voortuinen het gras maait. En in de winter je oprit ijsvrij houdt. Kasten bijna 200 euro per maand. Nu dus in een bed en breakfast
We wilden nog even wen rust moment voordat we a.s donderdag weer op het vliegtuig stappen. De grootste klus voor de komende dagen wordt het pakken van de koffers. Alles meenemen en het verdelen van het gewicht. Nog geen idee of dat ook gaat lukken. Waarschijnlijk niet zonder een extra koffer of iet s te versturen met de post.