chicago to Minneapolis - Reisverslag uit Rosemount, Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu chicago to Minneapolis - Reisverslag uit Rosemount, Verenigde Staten van Anna Eefting - WaarBenJij.nu

chicago to Minneapolis

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

04 September 2015 | Verenigde Staten, Rosemount

Na een lange nacht (wij gingen vroeg naar bed en Ron heeft inderdaad ook echt geslapen) konden we onze auto ophalen . We zouden een Nissan Sunny krijgen maar besloten toch te gaan voor een upgrade. Dus reden wij met een Ford Fusion met nog maar 60 mijl op de teler. We hadden een rit van ruim 376 mijl voor de boeg. Ron had de route van tevoren uitgestippeld. We wilden de tolwegen vermijden en ook nog iets anders dan Highways zien. Door de maximum snelheid hier duurde de trip best lang. Ook al zijn de wegen breed en bijna leeg maar je nog geen 100 km per uur. De reis duurde dan ook ruim 8 uur. Ron reed alles omdat ik echt nog moeite had met het tijdsverschil. Maar 20 minuten laat kwamen we aan bij Kathy en Lyle. Het was geweldig hoe zij ons hebben ontvangen. Na een lekkere taco maaltijd konden we ons installeren. Doordat de kinderen uit huis zijn hebben zij ruimte over. Dus kregen we ij de beschikking over een slaap- en zitkamer en eigen badkamer. Na een gezellige bijkletsavond avond sliep ook anna deze keer.
Na een goed ontbijt. Kathy kocht brood speciaal voor ons. Gingen we naar de mall of america. Dit is een heel groot overdekt winkelcentrum met in het midden een compleet pretpark inclusief achtbaan, zweefmolen etc. Natturlijk waren er ook genoeg winkels. De meeste zijn wij niet ingeweest maar een aantal wel. Bijv. Een winkel waar ze alleen poppen en accesoires hadden. Al die poppen waren het zelfde. Behalve huidskleur haardracht etc. Door de juiste assesoires toe te voegen wordt het dan een pop die de koper weerspiegeld. Een andere winkel verkocht echt alleen maar sokken. Al met al een gezellige dag. Vanavond hebben we een rondleiding (per auto) door st. Paul en Minneapolis gekregen .Misschien vond Ron de auto nog wdl het meest interresNt. 6 luxe zittingen 3×2 met indi idueel te regelen airco. Een geluidzsysteem dat het mogelijk maakt dat de chauffeur op een normale toon kan praten en achterin toch gord tr verstaan is. Een systeem inde zijspiegel dat gaat branden als er een auto in de dodehoek zit. Doe je dan to h je richtingaanwijzer uit dan gaat er een alarm. Dit om maar een paar dingen te noemen. De auto wa s nog geen week oud en had nog gedn eig en nummdrbord die komt nog. Best apart. Tenslotte vana knd ook nog naar e en stuk van een Footbalgame gekeken. En nu ijna mlaar om naar bed te gaan.

• 04 September 2015 - 21:49

Mien.weerden: